شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه

Kaveh industrial city and special economic zone

بسم الله الرحمن الرحیم

« یا مقلّب القلوب و الابصار »

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل بر افروزی

به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی
به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی

“حافظ”

سال ۱۴۰۲ رخت بر بست و موسم بهار، نوروزی دیگر را با گل افشانیِ دامان طبیعت و نغمه سرائی روح انگیز بلبلان نوید می دهد؛ نویدِ نو شدن و دوباره برانگیخته گشتن.

آن خدای جمیل و آن نقش بندِ صفحه ی خاک و عذرا افروزِ مه رویان افلاک، این تحوّلِ سراسر شگفتی را بهانه ی رهیدن از کهنگی و زدودن دل از زنگار قرار داد تا آدمی همگام با بهار طبیعت، پای در بهار طریقت نهد؛ طریقتی که به سوی کمال و وصالِ حضرت دوست رهنمون می شود.

نوروزِ پیشِ روی، دل انگیزانه ما را می خواند که جان و دل خویش به شمیم ستایش و نیایش آن یگانه وجودِ مهر آفرین جلا دهیم و از تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و شریعت، بهره ی وافر بریم و میهمان خوانِ گسترده ی خداوندگاری شویم که نعمتش مدام و رحمتش مستدام است.

سروران نیک اندیش؛

ضمن تبریک نوروز و توامان شدن آن با شهرالله الاعظم، عرضه می دارم که سال ۱۴۰۲ برای مجموعه ی مدیران و کارکنان شرکت شهر صنعتی و منطقه ی ویژه ی اقتصادی کاوه، سالی پر نشیب و فراز، اما با توفیقاتِ بسیار بود.

در این سال، با تمام وجود سعی کردیم تا به عنوان بخشی از خانواده ی بزرگ بنیاد مستضعفان که بر اساس راهبری مدیر انقلابی آن – جناب آقای “دکتر دهقان” – سعی در توانمند سازی و تولید ثروت توسط این نهاد با عظمت انقلاب اسلامی دارد، با ارائه ی خدمت به صنعتگران، در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بکوشیم و با تمام ظرفیت و توان خویش در رفع موانع تولید و جذب سرمایه گذاری ممارست کنیم تا ایفاگر نقشی در رشد اقتصاد کشور باشیم.

بحمدالله کارنامه ی عملکرد ما در سال ۱۴۰۲ گواهی است بر آنچه مدعیِ آنیم و بی گمان در سال جدید نیز کمر همت به خدمت بیشتر خواهیم بست تا بزرگ ترین شهر صنعتی کشور را پر جاذبه ترین مکانِ سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی نمائیم‌ و در عمل به شعار سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان ” سال جهش تولید با مشارکت مردم” نام گذاری شده است، اهتمام ورزیده و پای بفشریم.

این جانب به عنوان احدی از خدمتگزاران مجموعه ی شرکت شهر صنعتی و منطقه ی ویژه ی اقتصادی کاوه، بر این باورم که با خدمت مخلصانه و از سر علم و آگاهی در عرصه ی تولید می توانیم پرچم اعتلای ایرانِ قوی را بر قلل پیشرفت و توسعه به اهتزاز در آوریم و انگشت تحیّر بر دهان جهانیان بنشانیم و این، میسر نخواهد شد مگر با حرکت و تلاش مومنانه در چارچوب بیانیه ی گام دوم انقلاب و اسناد بالادستیِ ابلاغی از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی که همواره با تاکیدات عالمانه و مداوم خود بر تقویت بنیه ی اقتصادی کشور، عنصر تولید را ستون فقرات اقتصاد ایران اسلامی و عامل اصلی بهبود معیشت مردم دانسته اند.

از این رو، بر همه ی ما فرزندان این مرز و بوم کهن است تا همدلانه دست در دست هم دهیم و شعار ” ما می توانیم ” را رساتر از سال گذشته سر دهیم؛ به لطف خدا.

با احترام؛

مجتبی افرند
مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره
شرکت شهر صنعتی و منطقه ی ویژه ی اقتصادی کاوه
۱ فروردین ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *