شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه

Kaveh industrial city and special economic zone

بسمه تعالی

۲۶ آذر ماه، یادآور فرمان مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۲ مبنی بر بسیج کامیون داران برای تخلیه ی کشتی های باریِ منتظر در بنادر جنوب کشور است؛ فرمانی که در آن بزنگاه، ایران اسلامی را از بحرانی جدی رهانید.

این روز که با تدبیر صحیح شورای فرهنگ عمومی در سال ۱۳۷۶ به عنوان روز ملی “حمل و نقل و رانندگان” نام نهاده شده است؛ نماد تقدیر از تلاشگرانی است که با تمام سختی ها و تنگناها، جاده های زمینی و مسیرهای مواصلاتی هوایی و دریایی کشور را به شریان های مهم اقتصادی بدل نموده اند و در سایر بخش ها، همانند حمل و نقل مسافر، گام های بلندی در ارتقای رضایتمندی مردم برداشته اند.

شهر صنعتی کاوه- به عنوان بزرگترین شهرصنعتی کشور – مفتخر به برخورداری از رانندگانی متعهد و زحمت کش است که روزانه با خدمت رسانی به چندین هزار کارگر شریف، همت گمارده اند تا نام “کاوه” همچنان در میان شهرها و اقطاب صنعتی کشور بدرخشد و سهم بسزای خود در رونق تولید و توسعه ی همه جانبه ی ایران عزیز را به نیکی ایفا کند.

از این رو، بر خود لازم می دانیم تا فرا رسیدن ۲۶ آذرماه را گرامی بداریم و از مساعی بی شائبه ی عموم رانندگان فعال در شهرصنعتی کاوه و همچنین کارکنان و رانندگان ارجمند واحد ماشین آلات و نقلیه ی شرکت شهر صنعتی و منطقه ی ویژه اقتصادی کاوه تقدیر نماییم.

📌روابط عمومی شرکت شهر صنعتی و منطقه ی ویژه ی اقتصادی کاوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *