شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه

Kaveh industrial city and special economic zone

دیدار معاون امور شهری شرکت شهرصنعتی کاوه با هیات مدیره انجمن حافظان محیط زیست ساوه و زرندیه

مهندس عبدالکریمی معاون امور شهری شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه در دیدار با مدیر و برخی از اعضای انجمن حافظان طبیعت ساوه و زرندیه با اشاره به اینکه در طول دهه‌های اخیر، بروز و تشدید بحران‌های مختلف محیط زیستی، نگرانی‌های فزاینده‌ای را نسبت به امنیت زیستی انسان برانگیخته است، گفت : بخش عمده‌ای از معضلات محیط زیستی موجود، ریشه در فقدان آگاهی های لازم و ضعف فرهنگی در زمینه ارتباط انسان و طبیعت و محیط زیست دارد.

وی با بیان اینکه بر همین اساس نیازمند عزم همگانی برای تقویت فرهنگ حفاظت از محیط زیست در سطح اقشار مختلف جامعه هستیم، افزود: در این راستا آموزش همگانی محیط زیست کلید رویارویی با این مشکل فرهنگی و رویکردی پیشگیرانه و اثربخش به منظور ارتقای آگاهی های محیط زیست خواهد بود.

مهندس عبدالکریمی ، شرکت شهر صنعتی کاوه را حائز نگاه ویژه به مقوله محیط زیست دانست و از توسیع فضای سبز بزرگ ترین شهرصنعتی کشور، اهتمام ویژه به بازچرخانی پساب صنعتی و برخی اقدامات دیگر به ویژه در حوزه آموزش به عنوان بخشی از فعالیت های محیط زیستی این شرکت یاد کرد.

وی همچنین با تاکید بر همکاری حداکثری با انجمن حافظان محیط زیست شهرستان های ساوه و زرندیه از اقدامات این انجمن تقدیر کرد.

گفتتی است در این دیدار با اهدای لوح تقدیر از اقدامات و همکاری های محیط زیستی شرکت شهر صنعتی کاوه قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *