شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه

Kaveh industrial city and special economic zone

« روز قدس » روز فریاد مظلومیت ملتی است که تحت هیچ شرایطی حاضر نمی شود تا در برابر قلدریِ جماعتی وحشی و انسان نما که از بَدو اعلام موجودیت جعلی خود، با جنایت و ریختن خون زنان و کودکان خو گرفته است، سر ذلت فرود آورد و دست تسلیم و تمکین برفرازد.

« روز قدس » نمادی از رویارویی جبهه ی مظلومان در برابر ظالمان و صف آرایی حق بر علیه باطل است؛ روزی که با ابتکار پیر جماران، همه ی وجدان هایِ بیدار در سرتاسر دنیا، برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین فراخوانده شدند تا انتفاضه ی جوانان فلسطینی بدون حامی و یاور نماند.

امروز، با گذشت سال ها از این ابتکار بزرگ که چون دشنه ای بر قلب سیاه صهیونیسم نشسته است؛ روز قدس به روزی فراگیر در تمامی کشورهای دنیا اعم از مسلمان و غیر مسلمان تبدیل شده است و دیری نمی پاید که این حمایت عظیم بین المللی در کنار مجاهدت نیروهای مقاومت، آزادی قدس شریف را رقم خواهد زد و مسلمین جهان نماز فتح و ظفر را به امامت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در صحن مسجدالاقصی اقامه خواهند کرد؛ به لطف خدا.

👈 فردا ( جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ ) همه با حضور مومنانه ی خویش در روز قدس، همبستگی ناگسستنی خود با ملّت مظلوم فلسطین را به احسن وجه نشان خواهیم داد.

روابط عمومی شرکت شهر صنعتی و منطقه ویزه اقتصادی کاوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *