شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه

Kaveh industrial city and special economic zone

جلسه هماهنگی برگزاری هفته کار و کارگر در شهرستان ساوه با حضور معاون امور شهری شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه، سرگرد خاندانه فرمانده پایگاه بسیج کارگری طریق القدس، نادری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میرزایی دبیر تشکیلات خانه کارگر و مطلّبی رئیس گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه در محل معاونت امور شهری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مهندس عبدالکریمی در سخنانی با تاکید بر نقش مهم کارگران در به حرکت درآوردن چرخ تولید و رشد و توسعه کشور، به نام گذاری سال های اخیر توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این نام گذاری های دقیق و عالمانه توسط رهبر معظم انقلاب نشان می دهد که در شرایط کنونی کشور، توجه به اقتصاد، یک اولویت مهم و ضروری است و این اولویت محقق نمی شود مگر با نگاه ویژه به قشر شریف و نجیب کارگران به عنوان یکی از عناصر اصلی خلق ثروت و رشد اقتصادی کشور.

معاون امور شهری شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه همچنین با اشاره به بافت کارگری شهرستان ساوه، هفته کار و کارگر را فرصت مناسبی برای رسیدگی ویژه به مسائل کارگری دانست و بر تلاش برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن آن تاکید کرد.

گفتنی است در ادامه این جلسه، پس از بحث و بررسی های لازم، برنامه ها و تدابیر مناسبی برای برگزاری هر چه با شکوه تر هفته کار و کارگر در شهرستان ساوه اتخاذ شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *